Aika Tiistai 3.5. klo. 17:00 Paikka Zoom-verkkoluento Luennoitsija Jyrki Kallio, Mikael Mattlin & Matti Nojonen

Toukokuun tiistailuennolla tarkastellaan Kiinaa kansainvälispoliittisena toimijana Ukrainan sodan valossa. Mitä Kiinan suhtautuminen Venäjän hyökkäykseen Ukrainaa vastaan kertoo sen ulkopoliittisista prioriteeteista? Aikooko Kiina ottaa aiempaa aktiivisemman roolin vaikuttaakseen Euroopan turvallisuusjärjestelyihin? Mikä merkitys Kiinan Ukrainan sotaa koskevilla linjauksilla on Suomen turvallisuuden kannalta?

Luennolla mukana keskustelemassa Jyrki Kallio (vanhempi tutkija, Ulkopoliittinen instituutti), Mikael Mattlin (yliopistonlehtori, Turun yliopisto) ja Matti Nojonen (Kiinan yhteiskunnan ja kulttuurin professori, Lapin yliopisto).

Verkkoluentojen tallenteet ovat seuran jäsenten katsottavissa kolmen kuukauden ajan
kirjautumalla jäsenpalveluun:
HTTP://WWW.FLOMEMBERS.COM/KIINASEURA

Etkö ehdi osallistua tiistailuennolle? Liittymällä Suomi–Kiina-seuran jäseneksi saat katsottua kaikki tiistailuennot myös jälkeenpäin verkkotallenteina. Liity siis seuran jäseneksi TÄÄLTÄ!