Aika Tiistai 8.3.2022 klo 17:00 Paikka Zoom-verkkokokous Luennoitsija Hannamiina Tanninen, Kauppalehden Hongkongin kirjeenvaihtaja

Maaliskuun tiistailuennolla kuullaan tilannekatsaus Hongkongista, luennoitsijana Kauppalehden Hongkongin kirjeenvaihtaja Hannamiina Tanninen. Tanninen avaa luennolla Hongkongin tämänhetkistä tilannetta niin politiikan kuin kiristyneen pandemiatilanteen näkökulmasta.

Hannamiina Tanninen on Kauppalehden Hongkongin kirjeenvaihtaja, joka on asunut Hongkongissa yli 10 vuotta. Tannisen kirjoittama kirja ’Kauppapaikkana Kiina – Opas liiketoimintaan Kiinassa’ julkaistaan helmikuussa 2022.

HTTP://WWW.FLOMEMBERS.COM/KIINASEURA

Etkö ehdi osallistua tiistailuennolle? Liittymällä Suomi–Kiina-seuran jäseneksi saat katsottua kaikki tiistailuennot myös jälkeenpäin verkkotallenteina. Liity siis seuran jäseneksi TÄÄLTÄ!