Aika Tiistai 14.12. kello 18:30 Paikka Etäluento Luennoitsija Seuran aktiiveja ja Kiina-tuntijoita

Länsimaissa vanhin yhtäjaksoisesti toiminut Kiina-ystävyysseura, Suomi–Kiina-seura täytti tänä vuonna 70 vuotta. Kiinan merkitys Suomen ja koko maailman kannalta on kasvanut paljon seuran perustamisvuodesta 1951, mutta mikä on Suomi–Kiina-seuran rooli muuttuneessa tilanteessa? Mitä lisäarvoa seura voi synnyttää internetin, somen ja ympäri vuorokauden toimivan median maailmassa? Ketä seura palvelee ja miten sen pitäisi yleisönsä tavoittaa?

Näistä ja muista kysymyksistä mukana alustamassa ja keskustelemassa seuran aktiiveja, ml. Veli Rosenberg, Jyrki Kallio ja nykyinen puheenjohtaja Mikko Puustinen. Mukana keskusteluissa myös YLEn ulkomaantoimituksen toimittaja ja entinen Kiinan-kirjeenvaihtaja Pirkko Pöntinen, Helsingin Sanomien toimittaja ja entinen Kiinan-kirjeenvaihtaja Pekka Mykkänen sekä taloustieteen väitöskirjatutkija Maija Kaartinen Tukholman yliopistosta.

Luento järjestetään etäluentona. Tervetuloa mukaan!

HTTP://WWW.FLOMEMBERS.COM/KIINASEURA

Etkö ehdi osallistua tiistailuennolle? Liittymällä Suomi–Kiina-seuran jäseneksi saat katsottua kaikki tiistailuennot myös jälkeenpäin verkkotallenteina. Liity siis seuran jäseneksi TÄÄLTÄ!