Aika Ti 16.10.2018 klo 17:15–18:45 Paikka Rikhardinkadun kirjasto Luennoitsija Mari Manninen (tietokirjailija)

Luulitko, että Pekingin ilmansaasteet ovat maailman pahimpien joukossa? Kuvittelitko, että kiinalaiset luontojaan suunnittelevat päätöksiään pitkälle? Oletko kuullut väitettävän, että vain Kiinan ystävämaat saavat pandoja? Tietokirjailija Mari Manninen on juuri kirjoittanut kirjan Kiinalainen juttu – 33 Kiina-myyttiä, jotka vaativat kumoamista. Nyt hän kertoo, mitkä ovat suomalaisten yleisimmät väärinkäsitykset Kiinasta. Miten ne ovat syntyneet? Miksi toimittajat ja jopa tutkijat lankeavat niihin yhä uudestaan?
Tilaisuudessa on mahdollisuus myös ostaa kirjaa tarjoushintaan 25,00 €
(norm. 31,00 €). Huomioithan maksuvälineenä tilaisuudessa käy vain käteinen.
Kirja tarjoushintaan Suomi-Kiina-seuran jäsenille myös netistä tilatessa! Lue lisää täältä.