Pauliina Holopainen seikkailee Shanghaissa ihmetellen suurkaupungin maisemia ja kirjoittaa kokemuksistaan blogia klikkaudu sisään ja seuraa hänen edesottamuksiaan.

Kommentoi Pauliinan blogia: Hän kirjoitti meille kirjeen:

Olen viimeisiä rutistuksia vaille valmis matkailun restonomi Tampereen ammattikorkeakoulusta. Vietin viime kevään Shanghaissa vaihto-opiskelun merkeissä ja pääsin samalla tutustumaan tuohon jännittävään ja ristiriitoja täynnä olevaan maahan.

Kirjoitin vaihtoni ajan Huangpu-joen rannalla -blogia, joka löytyy Kiina-seuran nettisivuilta. Blogin avulla halusin selvittää, miten hyvä seurablogi toimii. Samalla blogi on osa opinnäytetyötäni, jonka on tarkoitus valmistua jouluksi. Osana opinnäytetyötäni on alla oleva kysely, johon toivon teidän vastaavan. Odotan vastauksianne sähköpostiini pauliina.holopainen@biz.tamk.fi. Työn onnistumisen kannalta olisi tärkeää saada mahdollisimman paljon vastauksia, joten odotan innolla jokaista vastausta. Kiitos jo etukäteen!

ja pyytää vastaamaan seuraaviin

kysymyksiin: 1) Ikäsi, 2) Sukupuolesi, 3) Asuinpaikkasi, 4) Luetko blogeja?, 5) Mitä asioita rarvostat blogeis a (Kirjoittaja, aihe, kuvat, mainokset, lukijoiden kommentit, testit, huumori… 6)Kommentoitko itse blogitekstejä? (Valitse toimintaasi parhaiten kuvaava vaihtoehto.) a)  usein _ b) silloin tällöin _ c) harvoin  d) en koskaan _ . 7) Minkä tyyppiset aiheet saavat sinut kommentoimaan? 8) Luetko muiden kommentteja? (Valitse toimintaasi parhaiten kuvaava vaihtoehto.) a) usein _, b)  silloin tällöin _, c)  harvoin _, d) en koskaan _.  9) Kuinka usein toivot blogia päivitettävän? 10) Oletko huomannut Kiina-seuran nettisivuilla olevaa Huangpu-joen rannalla –blogia (huangpujoenrannalla.blogspot.com)?

Anna rohkeasti palautetta!