Fintrade-Mercer Groupin lahjoituksen myötä Suomi-Kiina-seuran toimistolta saa hakea ilmaiseksi seuraavia kirjoja:

Björn Ådahl: Vääntöä Kiinassa – Legendaarisen Kiina-konkarin Jari Vepsäläisen liiketoimintaa (2015, Apsara Förlag)

“Hongkongissa asuva yritysjuristi Jari Vepsäläinen on yli 25 vuoden ajan auttanut länsimaisia yrityksiä välttämään kohtalokkaita ansoja Kiinassa. Kirjassa “Vääntöä Kiinassa” hän ja useat muut yritysjohtajat kertovat hyvistä ja huonoista kokemuksistaan tässä valtavassa ja usein ällistyttävässä maassa.”

Björn Ådahl: Kämpatag i Kina – Den legendariska Kinaräven Jari Vepsäläinens affärer (2015, Apsara Förlag)

“Företagjuristen Jari Vepsäläinen har med Hongkong som bas i mer än 25 år hjälpt otaliga västerländska bolat att undvika ödesdigra fallgropar i Kina. I “Kämpatag i Kina” berättar han och flera andra företagsledare om sina erfarenheter i det jättelika, ofta överväldigande landet.”

Aira Väisänen: Naimisissa Kiinan kanssa – Jari Vepsäläisen ensimmäiset 22 vuotta (2007, Tammi)

“Jännittävä elämäntarina vie salaperäiseen, dynaamiseen ja vauhdilla muuttuvaan Kiinaan, jossa Jari Vepsäläinen on asunut jo 31 vuotta. Tämä kirja kattaa niistä 22 ensimmäistä.”

Voit tilata kirjan myös muualle Suomeen postikuluja vastaan (4,90€-5,90€). Seuran toimisto on avoinna sopimuksen mukaan.
Tilaukset & yhteydenotot: toimisto@kiinaseura.fi

Kuva: Fintrade Mercer Group