Suomi–Kiina-seura ry on vuonna 1951 perustettu valtakunnallinen yhdistys, jonka päätehtävä on Kiinaa koskevan yleissivistyksen syventäminen ja kulttuurivaihdon edistäminen Suomessa. Seuran jäsenenä saat Kiina sanoin ja kuvin -lehden neljä kertaa vuodessa kotiisi. Lisäksi pystyt katsomaan seuran järjestämiä luentoja myös jälkikäteen verkkotallenteina.

Seuraan voi liittyä kuka tahansa 16 vuotta täyttänyt Suomessa vakinaisesti asuva henkilö. Liittyminen tapahtuu alla olevan linkin kautta:

Liity jäseneksi

Vuonna 2024 seuran jäsenmaksu on 25 €/vuosi. Jäsenmaksu on kalenterivuosittainen, mutta viimeisen vuosineljänneksen aikana (loka-, marras- ja joulukuussa) liittyvien uusien jäsenten jäsenmaksu kattaa kuluvan vuosineljänneksen lisäksi koko seuraavan kalenterivuoden. Kaikki jäsenmaksun maksaneet saavat seuran jäsenlehden ja jäsentiedotteet postitse kotiinsa. Lehti on mahdollista saada myös pdf-versiona sähköpostiin. Lisäksi verkkoluentojen tallenteet ovat jäsenten katsottavissa jäsenrekisteripalvelussa Tapahtumat-välilehden alla.