Suomi–Kiina-seura on tuottanut Helsingin ja Pekingin kaupunkien yhdessä isännöimää kiinalaisen uudenvuoden juhlaa yhteistyönä Caisan kanssa jo vuodesta 2007 .

Kiinalaisen uusivuosi tuo iloa ja elämää talviseen kaupunkiin. Ainutlaatuisen juhlatunnelman luovat värikkäät lyhdyt, höyryävät kevätkääryleet ja nuudelit, lohikäärmeet, leijonat sekä Pekingistä saapuvat taidokkaat esiintyjät.

Lisää tapahtumasta: kiinalainenuusivuosi.fi

Perinteistä Helsingin kiinalainen uusivuosi -tapahtumaa ei valitettavasti Lohikäärmeen vuoden 2024 osalta järjestetä, sillä pitkäaikainen yhteistyökumppanimme Helsingin kaupunki päätti lopettaa tapahtuman järjestämisen, eikä yksin järjestäminen ollut seuralle aikataulullisesti mahdollista. Kiinalaisen uudenvuoden tapahtuma on Suomi-Kiina-seuralle tärkeä perinne, ja selvittelemme tapahtuman järjestämismahdollisuuksia uusin kuvioin tulevaisuudessa.