KIRJAMYYNTI ON TILAPÄISESTI TAUOLLA

Suomi–Kiina-seuran kautta on tilattavissa kiinalaissyntyisen kirjailija ja kääntäjä TaoLinin suomentamaa Tao Te Ching -kirjan uudistettua painosta sekä kirjailijan Kaunis maailma– novellikokoelmaa ja Perhonen ja hyvä ihminen -romaania. Teoksia on saatavilla rajoitettu määrä. Kaikki tilaukset sähköpostitse: TOIMISTO@KIINASEURA.FI

Tao Te Ching (TaoLin ja Arktinen banaani, 2022)

Tien ja hyveen klassikko, Laotsen Tao Te Ching (道德經 Daodejing) -teos on saanut päivitetyn suomennoksen. Kirjailija ja kääntäjä TaoLin on hionut, täydentänyt ja tarkistanut kieltä, jotta se noudattaisi entistä tiukemmin alkutekstin lainalaisuuksia. Tavoite on säilynyt alkuperäisenä: tuoda Laotsen teksti ja sen runous mahdollisimman puhtaassa muodossa suomen kielelle.

Tao Te Ching -kirjan uudistettua painosta on saatavilla Suomi–Kiina-seuran kautta rajoitettu määrä hintaan 20 €/kpl + postikulut.

Kaunis maailma (TaoLin & Enostone kustannus, 2009)

TaoLinin Kaunis maailma on kirjailijan ensimmäinen novellikokoelma. Kaunis maailma raaputtaa rikki tutun pinnan, paljastaa jotain toisenlaista Siellä kauneus löytyy yllättävästi paikoista, on koskettavan kipeää. ”Tarinoita aletaan kertoa. Kaikkien tunteet kuohuvat vallan, maineen, egon, rakkauden, rahan ja terveyden meressä. Kuolema pelottaa. Kieli on tunteiden ilmaisuväylä. Viha, ilo, onni ja suru ovat suuria tunteita ja tarinoiden sisältöjä. Ne täyttävät tarinat ja niissä elää jännite. Sanat ja eleet ovat niiden ulkokuoria tai akanoita, jotka tuuli kuljettaa pois.”

Kaunis maailma -novellikokoelmaa on saatavilla rajoitettu määrä hintaan 20 €/kpl + postikulut.

(LOPPU) Perhonen ja hyvä ihminen (TaoLin & Enostone kustannus, 2022)

TaoLinin Perhonen ja hyvä ihminen on kirjailijan kolmas romaani. TaoLinin esikoisromaani Suomen taivaan alla oli Helsingin Sanomien kirjallisuuspalkintoehdokas vuonna 2008. Perhonen ja hyvä ihminen on tarina Seposta, Juliasta ja A Baosta, kahden kulttuurin ihmisistä, jotka joutuvat kohtaamaan niin itsensä kuin toisensa. Ja kun henkilökohtaiset näköalat laajentuvat, selviää, kykeneekö läntinen ja itäinen todellisuus vuoropuheluun.

HUOM. Teos on seuralta loppuunmyyty eikä sitä ole tilattavissa.

Tiedustelut ja tilaukset sähköpostitse: TOIMISTO@KIINASEURA.FI